Besmrtnost, Dana Schwartz

Izdavač: Mozaik knjiga
Moja ocjena: 5/5


Nastavak priče o hrabroj Hazel Sinnett svidio mi se čak i više od prve knjige, uživala sam u čitanju i doslovno ju progutala u dan i pol. Završetak Anatomije ostavio je mnoga pitanja otvorenima i nismo znali je li Jack živ ili mrtav, hoće li Hazel nastaviti svoj put da postane kirurginja i hoće li ostati u dvorcu Hawthornden.

Besmrtnost je po meni donijela više akcije, dinamičniju radnju i odgovorila na sva pitanja te je baš lijepo zaokružila priču o Hazel i Jacku. Također, u ovom su mi nastavku sporedni likovi bili puno draži nego u Anatomiji. Ponovno sam se divila odlučnoj Hazel i uživala u njenoj hrabrosti koja ne dozvoljava da joj išta stane na put ka njenom cilju da postane kirurginjom. Ona je definitivno lik koji se pamti i junakinja s kojom je lako povezati se i navijati za nju do samog kraja priče.


Cijela je priča, uključujući i prvi i drugi nastavak, ispunila sva moja očekivanja, bilo mi je teško ove knjige ispustiti iz ruke i pravo su osvježenje u smislu radnje, stila pisanja i junakinje koja nas je očarala već na prvim stranicama. Zapravo mi je žao što priča ima samo dva nastavka, ali s druge strane, autorica je to savršeno upakirala i bojim se da bi više nastavaka pomalo razvodnilo radnju i da ne bi bilo tako zanimljivo.

Divim se tome kako je autorica u ovim romanima uspjela uskladiti ljubavnu priču s mračnom, gotičkom stranom, a tu je i odlična karakterizacija likova koja nam je omogućila da se s likovima povežemo i razumijemo njihove priče. Sve u svemu, priču o Hazel Sinnett bit će teško nadmašiti i meni su ova dva romana definitivno među najboljima koje sam čitala ove i prošle godine. 🤗

Primjedbe