Sluškinjin dnevnik, Loreth Anne White

Izdavač: Mozaik knjiga
Moja ocjena: 4/5 


"Podarena mi je moć nevidljivosti. Krećem se kroz kuće ljudi neprimijećeno, poput duha, tiho uklanjajući svakodnevni nered njihovih života, uspostavljajući red u njihovim navodno "savršenim" malim svjetovima. Perem, pospremam, slažem i kopam po privatnosti elitnih zatvorenih zajednica."

34-godišnja sluškinja Kit glavna je junakinja u ovoj zanimljivoj, napetoj i nepredvidivoj priči koja je držala moju pažnju od početka do kraja. Kit ne može odoljeti njuškanju dok čisti tuđe luksuzne kuće, voli isprobavati njihovu odjeću, otvarati ladice u koje ne bi trebala zavirivati, pregledavati stare fotografije ili kopati po poslovnoj dokumentaciji. Bezopasan hobi pretvorit će se u veliku opasnost kada Kit otkrije tajnu do koje nije smjela doći. 


"Zlatna obitelj koju misliš da poznaješ iz luksuzne kuće niz ulicu nije onakva kakvom je doživljavaš. I oni imaju mane, tajne. Ponekad mračne i strašne. Začudno, kao čistačici, nekome tko uklanja smeće i prljavštinu, povjeravaju mi tajne. Možda zato što me smatraju nebitnom. Bezopasnom. Nedostojnom pomnije pažnje. Običnom plaćenom poslugom."

Ne znam zašto sam ovaj put imala problem s težim povezivanjem s likovima i negdje do sredine priče sam hvatala tko je tko i nekad se vraćala nazad da se podsjetim. Pretpostavljam da je problem bio u mojoj koncentraciji stoga ne zamjeram što je tako bilo. Za radnju imam svaku pohvalu; ova autorica zaista zna kako zainteresirati čitatelja, kako ga držati na rubu sjedala dok iščekuje što će se iduće dogoditi. 

Poglavlja su relativno kratka i vuku na čitanje stoga se knjiga brzo čita, a kraj donosi neočekivan rasplet. Osim nekih sitnih nerealnosti, zaista nemam većih zamjerki na ovu knjigu. Autorica odlično kombinira razne tematike i pored same kriminalističke istrage puno govori o duboko zakopanim tajnama, traumama koje se nikada ne zaboravljaju, fizičkom i psihičkom zlostavljanju žena, teškom djetinjstvu i odrastanju, važnosti prijateljstva i međusobne podrške među ženama. 

Nakon Đavoljeg mosta i Pacijentove tajne, ovo je još jedna vrlo dobra knjiga autorice čije knjige čitam odmah čim prijevod stigne, a tako će i ostati. Pacijentova tajna i dalje je kod mene na prvom mjestu, ali i za Sluškinjin dnevnik imate veliku preporuku. ;) 

Primjedbe