Ove tihe šume, Kimi Cunningham Grant

Izdavač: Petrine knjige
Ocjena: 4/5



Četvorka, ali velika četvorka!

Cooper i njegova osmogodišnja kći Finch žive u potpunoj izolaciji, u kolibi duboko u šumi na sjeveru Apalačkog gorja. Njihov jedini susjed je tajanstveni Scotland, a jednom godišnje posjeti ih Jake, Cooperov najbolji prijatelj koji im donese namirnice kako bi mogli preživjeti do sljedećeg posjeta. 

Ovdje žive već godinama, a kako Finch odrasta, pokazuje sve više interesa za vanjskim svijetom i počinje postavljati sve više pitanja. Cooper je svjestan da se ovdje neće moći skrivati zauvijek, premda je to njihov jedini način da ostanu zajedno. Kad se jedne godine Jake uopće ne pojavi kod njih, Cooper je prisiljen izići u svijet i opskrbiti ih za nadolazeću zimu. Tu kreće nezaustavljiv niz događaja koji će narušiti sigurnost i prodrmati njihov svijet. 


Predvidjela sam zašto otac i kćer žive na ovakav način i to me je pomalo zasmetalo, ali ono što je mene izulo iz cipela kod ove knjige jest njen završetak. Plakala sam kao kišna godina i navijala iz petnih žila za Cooper i Finch. Završetak knjige izbrisao je sve sitne nedostatke u ovoj priči i meni jako poboljšao dojam cijele knjige. 

Premda se priča odvija sporijim tempom i vođena je likovima i okolinom u kojoj žive, to mi nimalo nije smetalo i u niti jednom trenutku nisam poželjela da radnja ubrza. Jako su mi se svidjeli opisi prirode i životinja i sve je zapravo jako atmosferično; cijelo vrijeme sam se osjećala kao da sam i ja tamo, osjećala sam mir i tišinu kojom su Cooper i Finch okruženi. 

Jako lijepo napisano, brzo se čita i odmah sam se uvukla u radnju i povezala s likovima. Lik Coopera savršeno dočarava roditelja koji se svim silama bori za svoje dijete, koji je toliko toga proživio i koji nosi duboko zakopane traume koje su oblikovale njegov život. Vrlo zanimljiva i emotivna priča o roditeljstvu, preživljavanju, žrtvovanju, traumama i grijesima iz prošlosti. 

Od mene velika preporuka ;)




Primjedbe

  1. Moj bivši muž i ja prekinuli smo prije godinu i dva mjeseca i bila sam u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile isključene. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali on me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila i beba nije napunila godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla, a nemam novaca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala svojoj sestri i ispričala joj svoj problem i rekla da zna za snažnu čaroliju koju je bakao dr. Apata koji joj je pomogao kada nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-maila i on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekao da će mi pomoći da razbijem urok kako bi mi se moj muž vratio zauvijek i da će biti moj. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čaroliju. Molim se da poživi dugo i da više obavlja svoj divan posao. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: drapata4@gmail.com ili možete ga dobiti putem njegovog Whatsappa ili Vibera:(+447307347648)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar