Zaključana, Rachel Hawkins

Izdavač: Znanje
Moja ocjena: 4/5


Zaključana je moderna verzija klasika Jane Eyre iz davne 1847. godine. Nisam ga čitala stoga ne mogu usporediti, no mogu reći da mi se ova knjiga svidjela i da sam uživala u čitanju. Tražite li zabavno, uvrnuto štivo koje ćete pročitati za čas, svakako posegnite za ovim naslovom! 

Jane počinje raditi kao šetačica pasa u otmjenom naselju, no kada upozna Eddieja, tajanstvenog udovca, u njemu vidi priliku za sigurnošću i ljubavi o kojoj oduvijek sanja. Njih dvoje se u kratkom periodu zaljube, pa Jane napokon živi životom o kojem je maštala. No Bea, bivša Eddiejeva supruga koja je nestala u tragičnog nesreći, nema namjeru ostati zakopana i dopustiti joj da živi njenim životom. 

Uvrnuta, mračna i nadasve duhovita priča o obiteljskim tajnama, ubojstvu, ljubomori, bogatstvu, a na kraju krajeva i o ljubavi. Neobičan ljubavni trokut natjerao me da pročitam ovu knjigu u dva dana, a ono što vam mogu reći jest da će vam se svidjeti preokreti, brz tempo radnje, likovi od kojih niti jedan nije u potpunosti nedužan i koji apsolutno zaslužuju kraj kakav ih je snašao. 

Moja zamjerka jest predvidivost priče, no unatoč tome, nisam se u niti jednom trenutku dosađivala tijekom čitanja. Zabavna je za čitanje i premda nije tipičan triler nego više sapunica o bogatunima, svejedno sam uživala u čitanju od prve do posljednje stranice. 

Primjedbe