Sjeti se da si kraljica, Iva Bele

Izdavač: Školska knjiga
Moja ocjena: 5/5


U moru knjiga koje nas uče da život treba živjeti punim plućima, evo jedne koja me je istinski dirnula i koja mi je potpuno sjela i došla baš nekako u pravi trenutak. Moj početak u poduzetničkim vodama i samostalnom poslu nije lak, kao ni svaki drugi početak, a ova knjiga dala mi je smjernicu kako da se što bolje razvijam, kako da više vjerujem u sebe i manje slušam druge ljude. 


Pisana je tako da sam ju čitala bez ikakvog opterećenja ili pritiska, samo je teklo, stranice se same okretale. Znam da većina ljudi ima mišljenje da su self-help knjige sve pisane nekako na isti način, međutim ova mi je bila pravo osvježenje i njene savjete zaista možete lako primijeniti u svakodnevnom životu; poslovnom, obiteljskom, kakvom god.

Ovo je jedna od onih knjiga kojima ću se vraćati jer je zaista kvalitetan vodič, a ne štivo koje ćete pročitati jednom i zaboraviti. Ono što mi se najviše od svega sviđa jest to što se temelji na životnom iskustvu same autorice pa gotovo da i nema one puke teorije koja govori što trebamo ili ne trebamo raditi. Na moje vlastito iznenađenje, neke su me riječi ove knjige baš pošteno dirnule pa sam u jednom trenutku i zaplakala (možda je PMS blizu?😁), a malo je reći da me osvijestila o mojim slabim točkama i o tome koliko još trebam raditi na samoj sebi. ☝️


Voljela bih s vama podijeliti što sam sve naučila iz ove knjige. Iako je toga puno, puno više, izdvojila sam nekoliko glavnih točaka na koje ću se podsjećati svakog dana. Stoga, naučila sam da:
▫️ne rasipam energiju na ljude koji mi nisu podrška
▫️na napad ne uzvraćam istom mjerom, jača sam od svojih automatskih reakcija
▫️imam još puno prostora za rad na sebi i upoznavanju sebe
▫️u pregovorima trebam biti ustrajnija i ne spuštati svoju vrijednost baš nikada
▫️uvijek slušam i srce i glavu
▫️se trebam češće smijati i više vjerovati u sebe 

Važno je spomenuti da knjiga sadrži stranice Moj dnevnik i Osjećam i znam. Na tim stranicama potvrđujemo naučeno i pišemo svoja iskustva. I prepuna je divnih citata s kojima ću vas opsjedati danima. 😉



Primjedbe