Zadnja kuća u Nepotrebnoj ulici, Catriona Ward

Izdavač: Sonatina naklada
Moja ocjena: 4/5


Ok, od prve stranice je jasno da nešto u ovoj knjizi opasno ne štima. Ted živi na kraju ulice sa svojom kćeri i mačkom. Ali čak ni ta mačka nije obična mačka. A kada se preko puta njih doseli nova susjeda i počne kopati po prošlosti, atmosfera se opasno zagrijava. Što više čitam to je sve čudnije, uvrnutije i samo se nadam da ću na kraju sve pohvatati i shvatiti što se tu događa. 

A na kraju... nešto sasvim drugačije, završetak koji me podjednako rastužio i uznemirio. Završetak koji je u potpunosti sve razjasnio i preokrenuo priču. Ništa od onoga što sam očekivala nije bilo na kraju. I to je knjigu učinilo još boljom. 

Mračna, uznemirujuća priča s, malo je reći, čudnim likovima. Priča o osveti, nestaloj djevojci, obiteljskim tajnama i traumama iz djetinjstva. Na trenutke teška za čitanje, ova priča toliko je slojevita da i kada misliš da sve znaš, ipak ima nešto dublje od toga. 

Početak mi je bio dosta usporen i činilo mi se da ovo ipak nije knjiga za mene, no što je više išla svome kraju to mi se više sviđala. Moja zamjerka je jedino taj sporiji početak i dijelovi u kojima se ne događa ništa, ali završetak knjige zaista nadoknađuje sve i ostavlja čitatelja u razmišljanju. 
Sve pohvale autorici za samu ideju i razradu likova. Od mene imate preporuku!

Primjedbe