Ti mene ne slušaš, Kate Murphy

Izdavač: PULS
Moja ocjena: 5/5


Ti mene ne slušaš vrlo je zanimljiva knjiga koja govori o naizgled banalnoj stvari: slušanju. Iznenadila me bogatstvom korisnih savjeta o tome kako zaista naučiti slušati ljude oko sebe, ali i samog sebe te koliko je uopće važno slušati druge. 

"Priroda je obdarila čovjeka jednim jezikom, ali s dva uha, kako bismo od drugih mogli čuti dvostruko više nego što govorimo."

Moderno doba tjera nas da budemo što bolji, što efikasniji i brži u gotovo svemu što radimo. Kako bismo to postigli, primorani smo boriti se za sebe, za važnost u društvu, kao i za glas pred drugima. Tako smo došli do toga da puno glasnije i više pričamo, a slabije i lošije slušamo. Negdje smo putem do danas zaboravili koliko je za međusobne odnose važno to da slušamo jedni druge. 

Kako i sam citat iznad kaže, zaista je važnije puno više slušati u odnosu na izgovoreno. Slušati ne znati samo čuti tuđe riječi nego i davati pažnju nekome slušajući i razumijevajući što govori. Time uvažavamo tuđe mišljenje, ali i lakše shvaćamo ljude i svijet oko nas. 

Gotovo svi mi slušanje uzimamo zdravo za gotovo i vjerojatno se nikada niti ne zapitamo slušamo li zaista druge ljude kada govore. Same naše misli i sve što se događa u našim glavama odvlači nam pažnju i rezultira time da samo naizgled slušamo što netko govori. Međutim, zaista je moguće istrenirati kvalitetno i potpuno slušanje ljudi oko nas, a to će vam ova knjiga na jednostavan i praktičan način i pokazati. 

Kada govorimo očekujemo da nas druga osoba zaista i sluša te uvažava naše riječi, umjesto da pritom gleda okolo, provjerava poruke na mobitelu ili pogledava na sat. Isto to se očekuje od nas. Slušajući druge utječemo na kvalitetu odnosa, ali i razvijamo sami sebe. 
Jednostavno pisana, kvalitetna i vrlo korisna knjiga zanimljive tematike koja će nam pokazati temelje komunikacije s bliskim osobama te nas podučiti kako vratiti zaboravljenju vještinu slušanja. Od mene imate preporuku!

Primjedbe