(ne)sretna obitelj, Shari Lapena

Izdavač: Mozaik knjiga
Moja ocjena: 4/5


Shari Lapena me oduševila knjigom Par iz susjedstva, a kasnije i knjigom Strankinja u kući. Prema tome, ni ova nije dugo čekala na polici nego se čitala preko reda. I opet odličan triler kojeg sam jako brzo čitala i nisam gubila pažnju niti na trenutak. U usporedbi s prve dvije knjige, Par iz susjedstva mi je i dalje najbolja, ali ni druge dvije puno ne zaostaju.

Priča prati slučaj stravičnog ubojstva imućnih supružnika i roditelja troje odrasle djece za koje ćemo vrlo brzo saznati da su imali motive za ubojstvo te da i nisu previše pogođeni smrću svojih roditelja. Svi troje su redom lažljivci i čvrsto skrivaju svoje tajne, a sve do samog kraja ostaje pitanje je li netko od njih ubojica ili netko sasvim drugi.

Odličan zaplet, dobra karakterizacija likova, mnogobrojni preokreti i stalno prebacivanje krivnje s jednog lika na drugog čine ovu knjigu zanimljivom i napetom do samog kraja. Svaki put kad sam mislila da znam tko je kriv ispostavilo se da ipak nije taj. I tako do posljednjih stranica.

Priču nam iznose likovi pa je jako zanimljivo i, često vrlo zabavno, pratiti sve njihovim očima. Hrpa lažljivaca na jednom mjestu i roditelji koji baš i nisu bili za poželjeti – dovoljno za jednu super priču. Ovim je romanom Lapena potvrdila kvalitetu svog pisanja i zaista je bio užitak čitati ju. Ako se volite igrati detektiva i otkrivati gadosti o likovima, ovo će biti prava knjiga za vas.

Primjedbe