Moć osjećajnosti, Anita Moorjani

Izdavač: VBZ
Moja ocjena: 4/5


"Empatični ljudi uistinu jesu drukčiji. Kad sam to shvatila, osjetila sam neizmjerno olakšanje. Naučila sam da je stvar u tome da shvatimo tu razliku i prihvatimo je. Tijekom godina sam, uz pomoć svojih učenika i čitatelja koji su mi povjerili svoja iskustva i doživljaje, dublje razumjela putovanje na kojem se nalazimo svi - osobito mi empati - kako bismo pronašli istinske sebe i prestali činiti sve samo da bismo zaštitili i podržavali tuđe interese, na vlastitu štetu." 

Empatični ljudi na jedinstven način promatraju i osjećaju svijet. Oni sve stvari osjećaju puno dublje i intenzivnije. Ova je knjiga posvećena upravo takvima. 

I dok većina ljudi prvenstveno gleda sebe; svoj izgled, svoj uspjeh, status u društvu; empatičnim ljudima često su upravo ti drugi na prvom mjestu. Empatični ljudi često su neprihvaćeni u društvu ili poznati kao ranjivi, sramežljivi, preosjećajni i slično. Nerijetko su i kritizirani ili ismijavani od strane društva, a zapravo ih treba cijeniti jer je takvih ljudi sve manje i manje. 

Ako ste se imalo prepoznali u ovome, ovo je prava knjiga za vas. Naučiti će vas prihvatiti sebe kao empatičnu osobu i napraviti najbolju verziju sebe, bez da se sramite svoje osjećajnosti ili ju skrivate pred drugima. 

Knjiga je podijeljena u tri dijela: u prvom ustanovite jeste li empatična osoba, drugi dio govori o odnosu samog sa sobom, a treći će vam pokazati kako da preuzmete vodstvo i živite bez srama i straha. 
Je li empatija blagoslov ili prokletstvo, zašto empati stalno ugađaju drugima, a najmanje sebi, kako ojačati svoj ego i sebe staviti na prvo mjesto, kako naučiti reći "ne", kako zavoljeti i poštivati sebe takvima kakvi jeste, zašto (pre)osjećajnost trebate okrenuti u svoju korist - ovo su samo neke od tema u ovoj zanimljivoj knjizi koja govori o empatima i moći koju ima osjećajnost. 

Primjedbe