Šapice i tajna zelene loptice, Slavko Sobin

Broj stranica: 80
Izdavač: Mozaik knjiga
Moja ocjena: 5/5

Nakon što je šarmantni mješanac Švrćo uspješno zarobio Donino srce i uvukao joj se pod kožu te postao njen najbolji prijatelj, sada i žive zajedno te su nerazdvojni. Jedno od drugoga su puno naučili, baš kao i mi od njih, a u nastavku priče Slavko nam je pripremio nove avanture zabavnog para. I u prvoj knjizi, a i u ovom drugom nastavku, zadivljujuće mi je kako kroz tako kratku priču autor uspije provući toliko mudrosti i pozitivnih poruka iz kojih možemo toliko naučiti. Doslovno svaka stranica skriva neke važne poruke, a priča je jedna velika lekcija o ljubavi, prijateljstvu, zahvalnosti te prihvaćanju i uvažavanju različitosti.

Švrćo i Dona sada uživaju u zajedničkom životu; doduše Švrćo uživa u svakom trenutku svakoga dana, dok Dona tu ti tamo zna biti čangrizava zbog nekih sitnica, no prihvatili su jedno drugoga baš takve kakvi jesu i više ne mogu zamisliti ni dana jedno bez drugoga. Najviše od svega vole igru u parku te trčanje za zelenom lopticom, a upravo će ta loptica biti pokretač novih nezgoda koje će zadesiti društvo u parku, a Dona i Švrćo zajedničkim će snagama pomoći prijateljima.


Njihovo nas je neobično prijateljstvo naučilo da jedni druge prihvaćamo baš takve kakvi jesmo, da ne prosuđujemo niti osuđujemo na temelju fizičkog izgleda ili prvih dojmova, da volimo i čuvamo jedni druge te da budemo zahvalni na divnim ljudima koje imamo oko sebe.

Švrćo nas i u nastavku priče podsjeća koliko je važno uživati u malim stvarima koje obično uzimamo zdravo za gotovo dok trčimo za poslom i materijalnim stvarima. Opet me natjerao da zastanem i razmislim o sitnicama koje me čine sretnom i da budem zahvalna što oko sebe imam ljude koji su moja podrška u svemu. Ovoga puta Švrćo me posebno dirnuo svojom velikom dobrotom i željom da pomogne slabijima od sebe, onima koje društvo ne prihvaća, onima koji su odbijeni i usamljeni.

Zanimljiva, smiješna i nadasve poučna priča o psima koji vam se brzo uvuku pod kožu, a od kojih možete naučiti jako puno. Podjednako zanimljiva i zabavna djeci i odraslima, a idealna za zajedničko čitanje i pričanje o prijateljstvu, ljubavi, pomaganju, zahvalnosti, nesebičnosti i mnogim drugim temama izrazito bitnima djeci u njihovom rastu i razvoju. Font i količina teksta prilagođeni su dječici koja već imaju ponešto iskustva u čitanju, dok su predivne, živopisne ilustracije opet djelo majstora Patricija Aguera i savršeno upotpunjuju priču. Od mene imate veliku preporuku, a s nestrpljenjem čekam novi nastavak zgoda i nezgoda ovog simpatičnog psećeg para. ;)

Primjedbe