Dimna zavjesa, JØrn Lier Horst&Thomas Enger

Broj stranica: 316
Izdavač: Fokus na hit
Moja ocjena: 5/5

Kao ljubitelj krimi i triler romana, nije mi dugo trebalo da postanem obožavatelj nordijskog noira, a prošle sam godine tome dodala i fantastičan spisateljski duo Horst&Enger. Njihov prvi zajednički roman Odbrojavanje oduševio me već na prvim stranicama, pa je malo reći da sam s nestrpljenjem čekala idući njihov roman.

Dimna zavjesa donosi potpuno novi slučaj za policajca Alexandra Blixa i novinarku Emmu Ramm, no generalno njihove se osobne priče nastavljaju i to je ono što priču čini još zanimljivijom; unutar nove krimi priče razvija se i njihov međusobni odnos te produbljuje odnos likova s čitateljima.

Drugi nastavak donosi novu dinamičnu priču koja prati novogodišnju noć u Oslu. Građani su na glavnim ulicama, čekaju vatromet u ponoć no umjesto čarolije na nebu u ponoć eksplodira bomba koja će odnijeti brojne žrtve i unijeti veliki strah i nemir u inače miran život građana Osla. Na dočeku su se sasvim slučajno našli policajac Alexandar i novinarka Emma te ovaj događaj vrlo brzo biva njihova nova istraživačka misija. Iako se isprva čini kao teroristički napad, razvoj priče odvodi nas u potpuno drugom smjeru i donosi poprilično neočekivan završetak.

Horst&Enger napisali su još jednu fantastičnu krimi priču koja čitateljevu pažnju drži od prve do posljednje stranice. Često su me navodili na krive tragove i sumnjala sam u pogrešne osobe, dok me završetak poprilično iznenadio. Radnja se odvija brzo, poglavlja su kratka i brzo se čitaju, likovi odlično okarakterizirani, sve dobro zapetljano, dok kraj donosi potpuni rasplet događaja i u potpunosti rasvjetljava nastale situacije. Alexandar i Emma kao glavni likovi u ovom serijalu brzo se uvlače pod kožu čitatelja i teško je prestati čitati, jednostavno želite znati na koji način će njih dvoje rasvijetliti novi slučaj. Pametno napisan roman, zanimljiv, napet i nepredvidiv. Mogu još samo reći da vam ga od srca preporučam i da se jako veselim trećem nastavku. 😉

Primjedbe