Meksički roman strave, Silvia Moreno-Garcia

Broj stranica: 325
Izdavač: Mozak knjiga
Moja ocjena: 3/5




Priča prati mladu Noemi, netipičnu junakinju koja prima zastrašujuće pismo od sestrične Cataline koja proživljava prve dane braka, a u pismu govori sve najgore o svom novopečenom mužu i moli Noemi da ju dođe spasiti. Noemi odlazi u Kuriju, izoliranu vilu u meksičkoj provinciji, gdje ju dočekaju prilično negostoljubivi domaćini, ali i još puno toga neočekivanog i zastrašujućeg. Što dulje boravi u Kuriji, to Noemi postaje sve lošije. Započinju čudne, zastrašujuće noćne more, a Noemi, sa željom da sestričnu što prije izbavi iz ove grozne kućerine, počinje otkrivati stravične tajne koje sežu daleko u prošlost.

Unatoč tome što je zanimljiva i poprilično originalna, ova knjiga nije ispunila moja očekivanja. Nismo kliknule na prvu i dosta dugo je potrajalo dok priča nije okupirala moju pažnju. Prvih stotinjak stranica trajalo je kao godina i oduzelo mi puno vremena. Spora radnja i previše detalja odvlačili su me od središta radnje, ali kada su se stvari počele zakuhavati, moj interes za knjigom je lagano rastao. Napokon mi je priča dobila smisao, a elementi horora počeli su iskakati sa svake stranice i totalno začinili radnju.


Ono što mi se u knjizi najviše sviđa jest glavna junakinja, totalno netipičan glavni lik; hrabra, prkosna, pametno koristi svoju ljepotu, obrazovana predstavnica visokog društva – nadasve vrlo zanimljiv i zabavan lik za kojeg navijate od samog početka. Ona stravičnoj, tmurnoj atmosferi u Kuriji i njenim dosadnim, namrgođenim domaćinima prkosi raskošnim haljinama i crvenim ružem, ističući svoju ljepotu najbolje što može.

Roman je dosta atmosferičan, a detalji poput Noemine odjeće ili opisa Kurije vrlo brzo vas smještaju u 50-e godine 20.stoljeća. Nakon loše prve polovice knjige i puno boljeg ostatka, za mene je ovo jedan prosječan horor s elementima gotike koji vas može pošteno uplašiti, ali i zgroziti. Radnja mi je bila srednje zanimljiva, dok je završetak donio poprilično neočekivan rasplet i popravio moj cjelokupan dojam. Svidjela mi se netipična glavna junakinja, a još više karakterizacija svih likova. Pohvale za originalnost, a obzirom na prikladno vrijeme u godini, ovaj roman preporučam ljubiteljima ovog žanra koji će u njemu zasigurno pronaći jednu atmosferičnu priču vrijednu čitanja, dok će vam glavni lik ostati dugo u sjećanju.  

Primjedbe