Neukroćena, Glennon Doyle

Broj stranica: 304
Izdavač: Mozaik knjiga
Moja ocjena: 3/5



Glennon Doyle američka je autorica poznata po knjigama Love Warrior i Carry on, Warrior. Obadvije knjige u kratkom su roku postale svjetski uspješne. U knjizi Neukroćena autorica iskreno i potpuno otvoreno progovara o tome kako je u svojim četrdesetima napustila život koji je do tada vodila te krenula ispočetka, u potpuno drugom smjeru.


Ova je knjiga njena ispovijest o promjeni koju se usudila napraviti, a ujedno i motivirajući poziv svima nama da ne prihvaćamo svijet u kojemu nismo sretni, da preuzmemo svoj život u svoje ruke i pronađemo svoju sreću. Trebalo je puno hrabrosti i snage da Glennon napusti muža te započne vezu sa ženom u koju se zaljubila na prvi pogled. Njezina je priča emotivna, snažna, inspirirajuća te vrlo zanimljiva. Potaknut će nas na razmišljanje, ali i na djelovanje.


Neovisno o našoj seksualnosti, godinama, životnim ciljevima, neovisno o tome gdje živimo ili što u životu radimo, Glennon svim ženama želi poručiti da napokon budu svoje; da vjeruju u sebe, poštuju svoje tijelo, oslobode svoje instinkte te napokon postanu žene kakve oduvijek žele biti i žive punim plućima. Kroz ovu će nam priču prikazati kako je preživjela suprugovu nevjeru, razvod braka te kako je djeci objasnila svoju vezu sa ženom, kao i to kako je prihvatila mišljenja okoline i svojih bližnjih.

Iskreno ću reći da mi se knjiga puno više sviđala kada sam tek krenula čitati, a onda kako sam išla prema kraju tako je moje oduševljenje opadalo. Isprva sam se zaista divila energiji i hrabrosti ove žene koja je napravila nešto iznimno hrabro u trenutku u kojem bi većina nas vjerojatno ostala tamo gdje je i otpisala svoje snove. Zaista mi se svidio dio knjige u kojem nam je ispričala svoj životni put te upoznavanje svoje buduće supruge, kao i način kako je to pojasnila ljudima oko sebe, ali i svom tadašnjem mužu. No kako je knjiga išla dalje, ta motivirajuća priča pomalo se pretvarala u neko opravdavanje. Kao da je svima nama, ali i sebi, išla dokazivati zašto je nešto napravila. Također, kako sam čitala prema kraju, sve je manje bilo nje u knjizi, a sve više nekog self-help teksta iz kojeg na sve strane pršti feminizam.

Apsolutno mi se sviđa tematika ove knjige, kao i motivirajuće poruke autorice koje zaista vrište sa svake stranice ove knjige. Snažno i emotivno ispričana priča koja može biti od velike koristi svima nama ako ju čitamo otvorenog srca i uma. Međutim, za mene mrvicu previše feminizma i pametovanja. Voljela bih da nam je autorica više pričala o sebi i svom životu, taj dio mi je bio puno zanimljiviji. Jako mi se sviđa njen način razmišljanja vezan uz majčinstvo i odgoj; sretna i uspješna majka zaista jest najbolja majka svom djetetu, a ne ona koja umire za njega i živi nesretnim životom.

Ova knjiga obrađuje puno važnih tema i inspirira žene da žive životom kakvim žele one same, a ne onako kako to drugi od njih očekuju. Voljela bih da je sve skupa napisano malo drugačije, nešto mi nije sjelo u tom autoričinom tonu, ali svakako preporučam knjigu jer ju smatram korisnom i vrlo motivirajućom, a to je sasvim dobar razlog za preporuku. J

Primjedbe