Mali hotel na Islandu, Julie Caplin

Broj stranica: 329
Izdavač: Koncept izdavaštvo
Moja ocjena: 9/10



Loše vijesti dolaze jedne za drugom. Naučila je to i Lucy na svom vlastitom iskustvu. Nakon propale ljubavne veze, ostala je i bez posla. U želji da pronađe novi posao, bilo kakav posao, ali i da pobjegne iz Engleske gdje je prati loša sreća, Lucy prihvaća posao upraviteljice malog hotela, nigdje drugdje nego na dalekom Islandu. Trebao je to biti savršen bijeg od svega i novi početak za Lucy, no ona će na Islandu doživjeti puno, puno više od toga.

Čitajući ovu knjigu, zajedno s Lucy sam proživljavala sve njene uspone i padove, a ovu junakinju zavolite već na prvoj stranici. Knjiga se brzo čita, opuštajuća je i vrlo zanimljiva. Često će vas i nasmijati, a priča koja se razvija između Lucy i škotskog barmena Alexa natjerat će vas da navijate za ovaj šarmantni par.


Autorica Julie Caplin već nas je oduševila knjigom Mali kafić u Kopenhagenu, a njezino književno putovanje po svijetu tu ne prestaje. Nakon ove knjige, u izdanju Koncept izdavaštva stigle su još dvije knjige ove autorice i zaista se veselim pročitati ih. Ona u svojim knjigama jednaku pažnju posvećuje likovima i njihovim životima, kao i mjestu u kojem se radnja odvija. Predivno ispričane priče koje seli iz jednog kraja svijeta na drugi zaista su za svaku preporuku.

Ova mi je knjiga savršeno sjela kao predah od štiva koje inače čitam. Potpuno sam se uživjela u priču i uživala u razvoju događaja. Poglavlja su kratka, a likovi vrlo, vrlo zanimljivi. Ovo je jedna topla priča o novim počecima, zaboravu, oprostu, hrabrosti, ali ponajviše o ljubavi. Nimalo otrcana, a opet tako neodoljiva, ova priča zaista drži pažnju čitatelja, a istodobno je i emotivna i motivirajuća. Ponekad mi zaista treba jedna ovakva knjiga s predvidivim sretnim završetkom koja stvara potpunu ugodu i zadovoljstvo tijekom čitanja. Od mene imate veliku preporuku!

Primjedbe