Željeli biste da su ovu knjigu pročitali vaši roditelji, Philippa Perry

Broj stranica: 293
Izdavač: V.B.Z.
Moja ocjena: 8/10
Svoj primjerak pronađite OVDJE



Kako i sama autorica kaže, ova knjiga nije priručnik o odgoju djece; u njoj nećete pronaći rješenja za djecu koja ne žele spavati, savjete kada dijete treba prijeći na krutu hranu ili pak kako dijete odviknuti od nošenja pelena. To potražite u drugim knjigama. Tematika ove knjige jesu odnosi s našom djecom te kako poboljšati povezanost između roditelja i djeteta. Također, govori o tome koliko način na koji su naši roditelji odgajali nas utječe na to kako mi odgajamo vlastitu djecu. Kako učiti na pogreškama i kako spriječiti slijedeće greške – o ovome, ali i o još puno toga pročitajte u ovoj vrlo zanimljivoj i nadasve korisnoj knjizi.


Ako se prisjetimo vlastitog djetinjstva i načina kako su se naši roditelji ponašali prema nama, sigurno ćemo pomisliti na mnoštvo divnih trenutaka, ali i pokojih greškica koje vi svom djetetu ne biste željeli priuštiti. Autorica nam u ovoj knjizi pojašnjava kako te dobre stvari zadržati i koristiti u odgoju svog djeteta, a kako izbjeći greške koje smo sami proživjeli. Također, ističe koliko su važni osjećaji u odnosu prema djetetu, i naši i njegovi, te koliko je bitna okolina unutar koje dijete odrasta. Ističe kako čak nije toliko važno jesu li roditelji rastavljeni, nego je najvažnije to kako se svi međusobno slažu i odnose jedni prema drugima te kako rješavaju nesporazume i svađe.

Ovu knjigu autorica prvenstveno posvećuje roditeljima, a ne djeci, jer roditelji su glavni element njihove okoline i mi djetetu omogućujemo da postane ono što jest. Autorica ističe koliko je važno razmišljati i o sebi, ne samo o djetetu, koliko je važno biti svjestan svojih osjećaja i voditi računa da se u cijelom procesu odgoja i odnosu s djetetom i mi osjećamo dobro i ugodno u vlastitoj koži. Mi smo ti koji utječu na njegov karakter, na njegovu osobnost i njegove osjećaje, a da bismo to činili ispravno, vrlo je važno da se i mi osjećamo dobro.

Ova je knjiga vrlo praktična i zanimljiva, realna i lagana za čitanje. Pisana je jednostavnim jezikom, a autoričini savjeti lako su primjenjivi u stvarnosti. Sve o čemu piše zaista ima smisla i nakon nekih rečenica želite stati i razmisliti ili zapisati neke važne stvari koje zaista želite primjenjivati u odgoju vlastitog djeteta. Ova knjiga pomaže u izgradnji kvalitetnog odnosa s djetetom, ali i svojim ukućanima pa čak i sa samim sobom. Možda nije najbolja knjiga o odgoju koju sam do sada pročitala, ali svakako će mi ostati u pamćenju jer je drugačija, jer ne govori što trebamo i ne trebamo raditi, nego daje kvalitetne savjete uz koje ćemo lakše razumjeti svoje dijete i odnos s djetetom. Od mene imate veliku preporuku! 

Primjedbe