Ti si moje sve, Sanja Srdić Jungić

Broj stranica: 336
Izdavač: Naklada Fragment
Moja ocjena: 9/10



Nisam ljubitelj ljubavnih romana i bila sam vrlo skeptična prema ovoj knjizi pa sam ju krenula čitati s malim očekivanjima misleći kako se radi o još jednom ljubavnom romanu kojeg ću pročitati i zaboraviti za dva dana. No završila sam s čitanjem i ostala prilično oduševljena. Ovo je sve samo ne tipičan ljubavni roman. Ovo je predivna priča o životu, gubicima, ljubavi, prijateljstvu, obitelji, nadi i vjeri u bolje sutra. Jako mi je drago da sam ovoj knjizi dala priliku jer sam zaista uživala u čitanju.

Ne želim vam puno pričati o samoj radnji knjige, da vam ne otkrijem previše i pokvarim doživljaj. Reći ću samo da radnja prati mladu djevojku Elenu koja živi u sretnoj obitelji s mlađom i starijom sestrom te ima najbolju prijateljicu koja joj olakšava dane u srednjoj školi. No Elenin sretan život potpuno će promijeniti jedan nesretan događaj u kojem će smrtno stradati njezin otac. Od tada više ništa neće biti isto. Taj će događaj utjecati na cijelu njezinu obitelj i svatko će se s tim gubitkom nositi na svoj način. Ono što će Elenu gurati dalje kroz život jest Aleks. No ni ljubav s njim nije tekla jednostavno, bilo je tu svakakvih zavrzlama i prepreka koje su im stale na put. I onda kada pomislite da je ovo samo jedna obična priča o gubitku voljene osobe, onda nam autorica priušti jedan preokret koji nas ostavi u čudu i još više zainteresira za ostatak priče.


Autorica je likove vrlo detaljno okarakterizirala pa se s njima lako povezati. Prikazala ih je kao obične ljude, pune vrlina i mana, pa to cijelu priču čini još realnijom i emotivnijom. Priča je podjednako tužna i bolna, a s druge strane daje nadu u bolje sutra, u nastavak života nakon gubitka te vraća vjeru u ljubav. Čitala sam ju s knedlom u grlu do samog završetka, a kada sam u zahvali autorice pročitala da ju je na pisanje ove knjige potaknula vrlo slična sudbina koju je i sama proživjela, onda sam tek shvatila koliko emocija i težine nosi ova knjiga. I to je autorica zaista vrlo dobro prenijela na čitatelje.

Knjigu sam pročitala prilično brzo jer je napisana jednostavnim jezikom i vrlo je pitka. Sve te događaje i emocije jednostavno sam prolazila zajedno s likovima i nisam se mogla odvojiti od knjige. Ono kroz što prolaze likovi u ovoj knjizi su realni događaji koji mogu zadesiti bilo koga od nas i baš zato se u ovu knjigu tako lako uživite. Iako je priča obavijena tužnim događajem i gubitkom voljene osobe, na kraju ipak pobjeđuje ljubav koja nam daje snagu za novi početak, hrabrost da ponovno volimo i prepustimo se drugoj osobi, ljubav koja vraća volju za životom i otvara vrata sreći. Od srca preporučam ovu divnu, prije svega obiteljsku priču, u kojoj ćete zaista uživati. 

Primjedbe