Hladna krv, Robert Bryndza

Naslov: Hladna krv                    
Autor: Robert Bryndza
Broj stranica: 380
Cijena : 99,00 kn
Izdavač: Znanje
Moja ocjena: 8/10


Nema sumnje da je ovo moj najdraži serijal, a Erika Foster moja omiljena glavna junakinja. Osvojila me još u Ženi u ledu, a nastavila oduševljavati u ostalim nastavcima ovog detektivskog serijala. Kao i prethodna četiri nastavka, ovaj također vrvi napetošću, a Bryndza ponovno donosi izrazito zanimljiv slučaj u koji će se Erika, po tko zna koji put, upetljati i previše pa se dovesti u opasnost kako bi riješila misterij dvostrukog ubojstva.

Kada na obali rijeke Temze budu pronađene dvije putne torbe s raskomadanim ljudskim tijelima, Erika i njen tim suočavaju se sa zastrašujućim hladnokrvnim ubojicom, a u utrci s vremenom čini se kako su sve dalje od rješavanja slučaja.

Iako se likovi i njihova prošlost protežu kroz cijeli serijal, autoru uvijek polazi za rukom da svaki nastavak učini podjednako originalnim i zanimljivim. Ono što njegove romane čini još boljima je to što su istovremeno napeti i emotivni, a likove nam uvijek prikazuje s dviju strana: privatna u kojoj su svi oni samo ljudi od krvi i mesa i svaki slučaj doživljavaju prilično osobno te ona poslovna u kojoj su policajci spremni na sve kako bi riješili slučaj.

Erika kao glavna junakinja i dalje se potpuno predaje svakom novom slučaju i bez puno razmišljanja čini sve kako bi ulovila ubojicu. No ono što joj ne polazi za rukom je sreća i ljubav u privatnom životu. Često je nesretna i usamljena, nespretna i hladna u međuljudskim odnosima, ali će zato često pustiti suzu kada ju nitko ne vidi. Zaista se nadam da je autor i za Eriku pripremio komadić sreće i ljubavi, možda već i u idućem nastavku.

Iako je već na sredini knjige otkrio tko je ubojica (i to je moja jedina zamjerka!), autor je uspio sačuvati ono najbolje za sam kraj knjige. Ljubitelj sam priča u kojima se neizvjesnost proteže do samog kraja, pa ću za najbolji nastavak ovog serijala odabrati četvrti po redu – Posljednji dah, ali svakako stojim iza toga da je Bryndza ponovno dokazao kvalitetu svog pisanja i, naravno, jedva čekam idući nastavak. ;)

Primjedbe

Objavi komentar