Tvornica istine, Cody McFadyen

Naslov: Tvornica istine
Autor: Cody McFadyen
Broj stranica: 390
Cijena:  29,90 kn
Izdavač: Znanje
Moja ocjena: 7/10

Cody nam donosi peti nastavak serijala o specijalnog agentici Smoky Barret. Ovim serijalom postigao je veliki uspjeh, a ja sam se baš veselila čitanju ovog nastavka jer sam s prva četiri bila doslovno zaluđena. Romani o serijskim ubojicama koji su, ako mene pitate, puno kvalitetniji i uzbudljiviji od mnogih drugih trilera iste teme.

Cody piše romane koji su zastrašujući, s izrazito vjerodostojnim i brutalnim opisima žrtava i mjesta zločina, a psihološki opisi ubojica uvijek su detaljno razrađeni. Ovi romani donose silovite zaplete i neočekivane završetke, a držat će vas u neizvjesnosti od prve do posljednje stranice.

Smoky vodi tim FBI-evih agenata koji se bore protiv serijskih ubojica i rješavaju najteže zločine. Još u prvom dijelu saznali smo da je Smoky doživjela tragediju u kojoj su smrtno stradali njen muž i kći. Smoky je ostala bez svega, s velikim ožiljcima na licu, ali neusporedivima s onima koje nosi u sebi.

U petom nastavku Smoky je ponovno udana i trudna. Unatoč trudnoći, sa svojim timom odlazi u Denver gdje su se dogodila dva stravična ubojstva u kojima su ubijene dvije peteročlane obitelji. Njihova tijela izložena su na obiteljskom stolu, a glave su im odrezane. Smoky će se vrlo skoro naći oči u oči s ubojicom koji će ju zatočiti u bunker devet metara ispod zemlje. Otkrit će zločine koji povezuju više obitelji i dvojicu ubojica čiji je cilj širiti smrt i uništenje.

I u ovom će se nastavku Smoky i njen tim suočiti s brutalnim ubojstvima, poremećenim zločincima, a njihovi životi opet će biti u opasnosti. Ljubitelji jezivih trilera, s vjerodostojnim opisima žrtava, toliko realnima da zbog njih ne možete spavati i stalno vam se vraćaju pred oči, ponovno će doći na svoje.

Usporedimo li peti nastavak s prva četiri nastavka, moram priznati da je uzbuđenje malo splasnulo, a napetost u ovom romanu nije na istoj razini s prethodnima. Početak je bio silovit, napet i jako zadovoljavajući, ali kako sam išla prema kraju knjige, uzbuđenje je splasnulo, a koncentracija na knjigu bila je sve slabija. Na sredini knjige me čak uhvatila neka dosada, čekajući da se radnja ponovno ubrza. Završetak nam donosi neočekivano otkriće, ali me razočaralo to što kraj nije donio u potpunosti rasplet situacije i nismo do kraja saznali tko su ubojice, nego samo tko je jedan od njih.

Ne želim vam puno pričati o samoj radnji, jer želim da to sami otkrijete. Sve u svemu, peti nastavak mi je neočekivano lošiji od preostala četiri, iako mi je svakako bilo lijepo opet čitati o Smoky i njenom timu. Karakteri su to s kojima se brzo zbližite, a kad pričitate četiri nastavka, počinjete osjećati kao da ih doista poznajete. Nadam se da nam Cody uskoro donosi i šesti nastavak, u nadi da će kvalitetom i uzbuđenjem biti u razini prvih nekoliko romana.

Primjedbe