Vidim te, Clare Mackintosh

Naslov: Vidim te
Autor: Clare Mackintosh
Broj stranica: 388
Cijena: 99,00 kn
Izdavač: Mozaik knjiga
Moja ocjena: 8/10



Clare Mackintosh, autorica romana Pustila sam te, ponovno me očarala napetim psihološkim trilerom! Roman Pustila sam te pročitala sam gotovo u jednom danu, a zapanjujući preokret ostavio me bez daha. Autorica to nije izostavila ni u ovom romanu koji je napet od samog početka. Roman kontinuirano prati priču dviju žena; Zoe Walker koja pronalazi svoju sliku na stranici s oglasima u londonskim novinama te detektivku Kelly Swift.

Radnja romana nije toliko brza, ali je uzbudljiva i zanimljiva, drži vas zainteresiranima, a kako se autorica i u ovom romanu obraća direktno samom čitatelju (Vidim te), osjećaj jeze i napetosti osjećate na vlastitoj koži. Nakon što pročitate knjigu, svatko od vas će se sigurno malo zamisliti jer tema ovog romana nije daleko od stvarnosti i situacije u kojoj bi se svatko od nas mogao naći.

Priča započinje kada Zoe na putu do posla u jednim londonskim novinama pronađe vlastitu sliku na stranici s oglasima. Stranica ne odaje puno; navedena je samo web stranica Findtheone.com i telefonski broj. Naravno, telefonski broj je nedostupan, ali će detektivka Kelly poslije otkriti da upravo on predstavlja lozinku za ulazak na navedenu web stranicu. Idući dan Zoe u istim novinama pronalazi sliku druge žene i tako nastavlja pratiti svaki dan dok ne sazna za ubojstvo žene čiju je fotografiju vidjela u istom oglasu.



Detektivka Kelly, koja se bori s tragedijom iz prošlosti, suspendirana zbog napada na zlostavljača djece, preuzima istragu i dolazi do saznanja da web stranica Findtheone.com pruža podatke o ženama koje su praćene kamerama u londonskom javnom prijevozu te daju informacije o njihovom kretanju, izgledu, vremenu korištenja javnog prijevoza i slično.

Zoe svoj strah podijeli s ukućanima i najboljom prijateljicom Melissom, koji ju uvjeravaju da je slika žene u oglasu samo slična njoj te da nema razloga brinuti se, no Zoe ne odustaje i nastavlja pratiti slike žena u oglasu. Priča se zahuktava kada se i drugi likovi javljaju u priči; Zoein šef, dečko, sin Justin i kći Katie, pa u jednom trenutku sumnjamo u sve likove, a sam kraj donosi briljantan preokret koji ste najmanje očekivali.

Napetost i nervoza koju ovaj roman prenosi na čitatelja doista je nevjerojatna, a osjećaj da svi znaju gdje ste i što radite pratiti će vas kroz cijelu knjigu! Ne mogu navesti da mi nešto određeno fali u ovoj knjizi da bi ona bila još bolja, iako moram priznati da me prvi roman mrvicu više oduševio, pa sam vjerojatno baš zbog toga od ovog romana očekivala još više. Moja ocjena je 8/10.



Primjedbe