Sve ovo je laž, Lisa Jewell

Izdavač: Mozaik knjiga
Moja ocjena: 4/5 


Bila sam malo skeptična kad sam uzela ovu knjigu u ruke jer sve tri knjige od Lise Jewell koje sam do sada pročitala su mi bile osrednje, ne mogu reći da su me oduševile. No ono što zasigurno mogu reći za ovu knjigu jest da mi je to najbolji Lisin roman do sada i baš me zabavio. 

Uzbudljiv, neizvjestan do samog kraja, napet triler koji je držao moju pažnju cijelo vrijeme. Pročitala sam ga brzo, nije bilo zamorno; dapače, prilično zabavno za jedan triler. Ono što mi se dodatno svidjelo jest završetak koji nije tipičan happy end, nije sve razjašnjeno i nisu uhvaćeni svi koji su trebali biti privedeni pravdi, nego nas autorica ostavlja u razmišljanju i nekoj osobnoj prosudbi. 


U glavnoj su ulozi dvije žene: Alix Summer popularna je podcasterica, a kada ju Josie Fair, naizgled obična žena, zamoli da bude dio njenog idućeg projekta i ispriča joj svoju životnu priču, ona odmah pristaje. Josiena priča čini se uzbudljivom, ali i pomalo zastrašujućom. Dok joj otkriva detalje iz svog života i braka s puno starijim čovjekom, Alix počinje sumnjati u istinitost svega rečenog.

Mračna, pomalo zbunjujuća i uvrnuta priča koja me zainteresirala od samog početka. Psihološki triler koji zaslužuje jednu dobru četvorku, a unatoč nekim sitnicama koje su me zasmetale, nisam imala ništa manje interesa za ovu knjigu. Možda ju i neću pamtiti dugo, ali dobila sam točno ono što sam od ovog trilera željela, a to je zabavno i napeto štivo koje se ne ispušta iz ruku. Ako i vi tražite nešto takvo, od mene imate preporuku. ;) 



Primjedbe