Obiteljske igre, Catherine Steadman

Izdavač: Mozaik knjiga
Moja ocjena: 3/5


Dosta dobar početak priče u kojem upoznajemo književnicu Harriet i njezinog zaručnika Edwarda koji dolazi iz vrlo bogate obitelji. Njihova me priča zainteresirala odmah na prvim stranicama i jedva sam čekala upoznati njegovu obitelj i vidjeti po čemu su to toliko ekscentrični i neobični. 

Kada su krenula obiteljska okupljanja i igre koje igraju po tradiciji, moj interes za knjigom je počeo opadati jer je priča išla u smjeru koji mi nije bio zanimljiv; suviše nerealan i neuvjerljiv. Kraj sam predvidjela pa moram priznati da nisam ostala iznenađena, a cijela priča na kraju je ostavila osrednji dojam. Priča čak i skriva zanimljiv misterij i intrgiantnu obiteljsku povijest, ali način kako je ispričana mi se uopće ne sviđa. 


Naime, Harriet će od Edwardovog oca dobiti snimku na kojoj joj povjerava šokantne informacije; naravno, ona će snimku poslušati mjesec dana kasnije, s tim da će ju slušati danima, premda se sve moglo odigrati u par minuta. Već ovo mi je bilo dovoljno da kolutam očima, a kasnije je bilo još nelogičnih scena koje su pokvarile dojam o knjizi. 

Dobar početak koji vodi u smjeru koji mi se uopće nije svidio, dok su mi likovi čak i bili zanimljivi, premda glavna junakinja ima svojih ispada koji su pomalo iritantni. Priča o uvrnutoj obitelji koja skriva šokantne tajne, a s druge strane, kao i već po običaju, djevojka bez ikoga svog koja samo želi biti prihvaćena i napokon imati obitelj. 

Premda mi je druga polovica knjige bila puno manje zanimljiva, moram priznati da se knjiga brzo čita jer je tako pisana i vuče na čitanje. Za mene je ovo osrednji triler kojeg ćete brzo pročitati, ali i istom brzinom zaboraviti. Nadam se da će se vama svidjeti više nego meni. ;)


Primjedbe