Ne, ne i ne!, Nina Lykke

Izdavač: Ljevak
Moja ocjena: 5/5


Vrlo zanimljiv, satiričan roman kojeg sam jako brzo pročitala, koji me natjerao na promišljanje o vlastitom životu i odlukama koje sam donijela. S likovima iz ove priče vrlo ćete se brzo povezati, ali i poistovjetiti, dok ćete sebe prepoznati u mnoštvu situacija koje autorica prepričava. 

Tri su glavna lika u ovoj knjizi. Ingrid, srednjovječna profesorica, supruga, majka koja liježe s popisom u glavi i svakodnevno brine da je kuća čita, muž zadovoljan, djeca nahranjena. I tako svaki dan, sve ispočetka, dok se jednog dana ne probudi iz te monotonije i shvati da o sebi brine najmanje. Njen muž Jan, svjestan upravo te monotonije i braka koji se pretvorio u odnos bez komunikacije i strasti, samo čisto odrađivanje obveza i pridržavanje kućnog reda; upušta se u strastvenu vezu s puno mlađom Hanne. Upravo ona, Hanne, treća je strana u ovom vrlo zanimljivom trokutu. Dosad je uvijek bila nezadovoljna partnerima, mijenjala mjesta stanovanja kao što mijenja čarape, bježala od svega i svih; a upravo u Janu vidi ono nešto, neki mir koji ju drži na jednom mjestu. 

Što kada sva tri ova lika svojim dosadašnjim životima kažu jedno veliko NE i u svojim srednjim godinama naprave velike životne promjene? Koje su posljedice življenja po trenutnom osjećaju, življenja po strasti i onome što vas neizmjerno vuče k sebi? Je li normalno da brak s vremenom preraste u odnos bez puno komunikacije, prepun obveza i pravila ili je ta monotonija posljedica našeg odustajanja od neke osobe i prestanka ulaganja u zajednički život?

Mnoštvo pitanja, ali i poruka daje nam ova odlična priča o paru koji nakon 20 godina braka upada u krizu koja bi mogla imati fatalne posljedice. Kako će Ingrid reagirati na muževu prevaru, je li Jan pronašao novu ljubav i hoće li Hanne konačno pronaći svoj mir - odgovore pronađite u ovoj odličnoj priči prepunoj običnih životnih situacija, strasti, odluka, posljedica, neostvarenih životnih želja i srednjovječnih kriza. 

Oduševio me stil pisanja i to kako autorica s lakoćom obične životne situacije pretvara u vrlo zanimljiv tekst od kojeg se teško odvajate. S puno detalja prenosi emocije likova, njihove teške odluke u trenu postaju i naše, a njihov izlazak izvan okvira i osjećaj ponovne slobode osjetit ćemo na vlastitoj koži. Predivna, poučna i vrlo zanimljiva životna priča koju svatko treba pročitati. Od mene imate veliku preporuku. ;)

Primjedbe

  1. Pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Naomi Samuel, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao tako čudan i stvarno ne razumijem što se događa, spakiran je od kuće drugoj ženi, volim ga toliko da ga ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da osiguram svoju muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plače i plače tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobila odgovor. Stoga mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Ispričala mi je o čovjeku po imenu dr. Apata, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao bezbrojnim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-mail adresu, drapata4@gmail.com ili njegov WhatsApp / viber s tim brojem (+447307347648). Objašnjavam mu sve svoje probleme, on mi je rekao da se ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, i ja sam to rekla, rekao je da će se moj muž vratiti nakon 3 dana i početi prositi, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok..

    OdgovoriIzbriši
  2. Moj bivši muž i ja prekinuli smo prije godinu i dva mjeseca i bila sam u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile isključene. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali on me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila i beba nije napunila godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla, a nemam novaca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala svojoj sestri i ispričala joj svoj problem i rekla da zna za snažnu čaroliju koju je bakao dr. Apata koji joj je pomogao kada nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-maila i on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekao da će mi pomoći da razbijem urok kako bi mi se moj muž vratio zauvijek i da će biti moj. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čaroliju. Molim se da poživi dugo i da više obavlja svoj divan posao. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti preko gmail adrese: drapata4@gmail.com ili preko njegovog Vibera: (+447307347648)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar