Manifestiranje, Roxie Nafousi

Izdavač: VBZ
Moja ocjena: 4/5


"Manifestiranje je sposobnost stvaranja života o kojem sanjate. To je sposobnost da u život privučete sve što želite i postanete autor svoje priče. Doima se poput čarolije, a svi smo mi čarobnjaci."

Odnedavno je manifestiranje postalo vrlo popularna tema i praksa o kojoj često slušamo u self-help knjigama. No važno je reći da je manifestiranje puno više od trenda. To je spoj znanosti i mudrosti te umijeće osobnog razvoja koji vam pomaže da svoj život živite prema svojim pravilima i onako kako vi to želite. 


Autorica nas vodi kroz sedam konkretnih koraka manifestiranja i to je ujedno putokaz za pozitivniji način života i jačanje samopouzdanja. Sviđa mi se što autorica iskreno progovara o svojim iskustvima; o teškim životnim periodima, o borbi s ovisnošću i o tome kako je otkrila manifestiranje i uspjela započeti život ispočetka, baš onako kako je željela. 

Knjiga je napisana jednostavnim jezikom i nije teška za čitanje, vrlo je prijateljski nastrojena i pogodna za početnike koji se tek upoznavaju s ovom temom. Potaknula me da neke stvari zapisujem i prepisujem motivirajuće citate, a sadrži i stranice za vježbu stoga od vas traži da budete interaktivni i pratite svoj napredak. 

Moja jedina zamjerka je što se neki savjeti i činjenice ponavljaju i što sam neke od ovih koraka prepoznala i u drugim self-help knjigama, no ukoliko to zanemarim, ovo je jedan izvrstan vodič nakon kojeg se čitatelj osjeća motivirano i osnaženo, a ako ove korake ozbiljno primijenite i u praksi, zaista možete promijeniti puno toga i osjećati se bolje, snažnije, samopouzdanije. Ova će vam knjiga zasigurno pružiti znanje koje trebate ukoliko želite sretniji i ispunjeniji život., no kao i sa svim knjigama o osobnom razvoju, tako je i kod ove najvažnije hoćete li knjigu pročitati i vratiti na policu ili ćete joj se često vraćati i primjenjivati njene savjete u svojoj svakodnevici. Odluka je na vama.

Primjedbe