Kućna pomoćnica, Freida McFadden

Izdavač: Egmont
Moja ocjena: 4/5


Tražite li zanimljivo ljetno štivo koje će vas zabaviti i koje ćete pročitati doslovno u jednom danu, onda je Kućna pomoćnica pravi izbor. 😉

S naslovnicom koja vas doslovno natjera da zavirite unutra odmah, ovaj je triler moju pažnju okupirao već na prvoj stranici i pročitala sam ga jako brzo. Stranice se okreću same od same, a svako poglavlje donosi novo iznenađenje. Jako vuče na čitanje, zabavan je, pomalo klaustrofobičan i jeziv, likovi su zanimljivi, a priča na kraju poprilično uvrnuta. 

Priča prati mladu Millie koja nema baš čistu prošlost, ali treba novi početak i prihvaća posao kućne pomoćnice u obitelji Winchester. Isprva je sve super i Mille se odlično snalazi, sve dok Nina Winchester ne počne mijenjati raspoloženja iz minute u minutu i uskoro ne postane njena najgora noćna mora. No Millie nije u mogućnosti birati posao stoga mora ostati i pretrpjeti sve što joj Nina pripremi.

Moje zamjerke na ovu priču su poneke nerealne scene na koje ne mogu zažmiriti i završetak koji sam mogla predvidjeti. Zbog toga dajem ocjenu četiri, no svejedno ovu knjigu preporučujem kao jedno vrlo zabavno štivo, idealno za vruće ljetne dane. 

Ovaj psihološki triler nije bez razloga zapalio društvene mreže i čitatelje diljem svijeta. Preveden je na 35 jezika, a dobit će i svoju filmsku verziju kojoj se jako veselim. Svakako ovu knjigu dodajte na svoju listu za čitanje ovog ljeta i uživajte u ludoj vožnji koju nam je autorica pripremila. 

Primjedbe