Kemija srca, Krystal Sutherland

Broj stranica: 312
Izdavač: Sonatina naklada
Moja ocjena: 4/5

Kemija srca priča je o dvoje tinejdžera, sasvim drugačijih, a opet i dosta sličnih. Priču nam donosi sedamnaestogodišnji Henry i bilo je baš zanimljivo pratiti priču s muškog stajališta. Djevojka je Grace Town, novopridošlica u njegovom razredu, na prvi pogled nimalo privlačna, no Henry u njoj vrlo brzo prepoznaje nešto vrlo zanimljivo, nešto što drugi ne vide. Spojeni su u srednjoj školi gdje su izabrani da zajedno rade kao urednici školskih novina i tako se malo-pomalo upoznaju i zbližavaju.


Upravo zato što su sasvim obični tinejdžeri s njima ćete se brzo povezati i skupa s njima proživljavati sve što im se događa. A to je prvenstveno jedno veliko prijateljstvo, prva zaljubljenost i puno ljubavnih uspona i padova. Sve zajedno je predivno ispričano pa sam vrlo brzo zaboravila da čitam teen romansu što inače gotovo nikada ne odaberem kao slijedeće štivo. No ova priča ipak je puno dublja i složenija od obične tinejdžerske zaljubljenosti.

Svidjela mi se karakterizacija likova i njihov odnos koji je postajao sve složeniji svakim danom. Svidjelo mi se kako su jedno u drugome našli nešto što ljudi sa strane ne vide ili ne razumiju. Svidjelo mi se kako ovo nije tipična priča o prvoj ljubavi nego priča o ljubavi koja liječi sve rane i briše svu bol. Puno toga mi se zapravo svidjelo u ovoj knjizi i nisam očekivala da ću toliko uživati čitajući ju.

Iako su neki dijelovi tužni i stvarno sam čitala s knedlom u grlu, ovo je jedna predivna priča sa završetkom koji me ostavio bez daha i o kojoj sam još dugo razmišljala. Istovremeno lijepa i emotivna, ovo je snažna priča o kemiji između dvoje vrlo zanimljivih ljudi. Bavi se raznim problemima s kojima se mladi danas susreću, a puno toga proživljavaju sami. Ovo je podjednako poučan i zanimljiv roman koji potiče na razmišljanje, a dugo ostaje u sjećanju. Od mene svakako imate preporuku. 😉

Primjedbe