Kako biti sretan, Eva Woods

Naslov: Kako biti sretan                         
Autor: Eva Woods
Broj stranica: 344
Cijena : 99,00 kn
Izdavač: Znanje
Moja ocjena: 8/10


Svi smo se barem jednom našli u situaciji kada smo mislili da ne može biti gore nego što jest, u situaciji kada se sve srušilo i kada smo morali krenuti ispočetka. Je li moguće i kako se uopće ponovno uzdići kada dosegnemo dno? Kako krenuti ispočetka i vratiti optimizam u svoj život, vjerovati da možemo ponovno pronaći sreću? Na svijetu uvijek postoji nešto dobro, čak i tijekom najcrnjih dana, samo treba pronaći one male stvari koje nas čine sretnima i vraćaju na pravi put.

Nakon gubitka djeteta, raspada braka i bolesti koja je snašla njezinu majku, Annie više ne zna za sreću. U potpunosti se prepustila životu u samoći i jadu i tako provodi dan po dan, sve dok jednog dana ne upozna vrlo neobičnu ženu Polly, koja je unatoč svojoj bolesti gotovo nepodnošljivo vesela i optimistična. Njezina bolest je neizlječiva i preostaje joj svega nekoliko mjeseci života, ali Polly to koristi upravo da živi punim plućima, prenoseći svoju pozitivu na ljude oko sebe.

Nakon što upozna Annie, odluči joj ponuditi izazov u trajanju od 100 dana u kojem će joj pomoći da ponovno pronađe sreću. Iako Annie gotovo više pa i ne vjeruje u to da joj može biti bolje, odluči pristati na izazov jer ionako nema što za izgubiti. Tako Polly i Annie kreću zajedno u nove pobjede i dok jedna koristi posljednje dane svog života, druga proživljava povratak u život i ponovno pronalazi sreću u svakodnevnim sitnicama. Tako će Polly naučiti Annie kako da oprosti i krene dalje, kako da stekne nove prijatelje i provodi vrijeme s obitelji, ali i kako da uživa u malim stvarima poput plesanja, volontiranja, pospremanja stana, putovanja, pomaganja drugima, slušanja glazbe, pješačenja na posao, doručkovanja ili druženja s kolegama. I dok će Annie učiti kako ponovno živjeti i uživati u svakom danu, Polly će na izmaku svog života pronaći prijateljicu koja će uz biti do samog kraja.

Autorica Eva Woods donosi neobičan roman o životnim mudrostima iz kojeg svatko od nas može puno naučiti. Dok će Polly kroz svoju smrt naučiti Annie kako ponovno živjeti, nas čitatelje će podsjetiti na to koliko je važno svaki dan uživati u malim stvarima. Ne možemo očekivati sreću svaki dan, ali moramo pronaći način kako pobijediti stresan, težak dan uz pomoć sitnica koje upotpunjuju naš život.

Ova knjiga nije puko nabrajanje i pametovanje o tome kako biti sretan, nego pozitivna, pametna i nadasve zabavna priča o dvjema ženama koje će život približiti i sprijateljiti u vrlo kratkom roku. Iako nas autorica gotovo na svakoj stranici podsjeća na prolaznost života i neizbježnu smrt, optimizam i prijateljstvo ipak prevladavaju od početka do kraja knjige.

Osim divne, dirljive priče koja se lako čita, autorica će vas potaknuti na razmišljanje o vlastitom životu, o tome kako trošite svoje dane, koji su vam životni ciljevi i koliko ste svjesni prolaznosti života. Pokušajte iz ove knjige izvući ono najbitnije i naučite koliko je važno uživati u svakodnevnim sitnicama, a ne samo velikim događajima. I ne zaboravite u svoj život puštati nove ljude jer, ako si to dopustite, od svakoga možete ponešto naučiti, ponajviše onda kada to najmanje očekujete.

Primjedbe

  1. Pozdrav, ja se zovem Joubert. Želim podijeliti svoje nevjerojatno iskustvo sa najvećim čarobnjakom dr. Ogundeleom. Moja supruga varala me i kad sam saznala, posvađali smo se koji je vodio do njenog puštanja razvoda, plakao sam i razbolio se više od 3 godine, jednog dana kada sam pretraživao ljubavne citate na internetu vidio sam ljude kako pričaju Dr Ogundele kladioničar ljubavnih čarolija i njegovo veliko djelo, ostavili su mu kontakt podatke i kontaktirao sam ga, a on mi je rekao da se ne brinem da će moja supruga nakon 24 sata otkazati razvod i vratiti se meni i više me voljeti nakon što učinim sve što je učinio zamolila me da učinim, na moje najveće iznenađenje sljedećeg dana naveče, supruga je zvala i molila me da je primim, još jednom hvala dr. Ogundele, zaista ste blagoslov za mene i svijet. Može vam pomoći i bilo tko vani kontaktirati ga putem WhatsAppa ili Viber Chat-a: +27638836445. i e-adresa: ogundeletempleofsolution@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar