On voli, ona voli, Nick Spalding

Naslov: On voli, ona voli
Autor: Nick Spalding
Broj stranica: 230
Cijena:  29,90 kn
Izdavač: Znanje
Moja ocjena: 10/10



Nakon nekoliko trilera pročitanih jedan za drugim, trebalo mi je neko malo lakše štivo, po mogućnosti zabavno. I želja mi se ostvarila! J

Kad na knjizi čitate komentare poput „Urnebesno smiješno“, „Nevjerojatno zabavno“, „Najsmješniji roman ikad“, itd., ubijeđeni ste da je to malo pretjerano i da sigurno nije baš toliko smiješno. I sama sam bila malo skeptična i nisam smatrala da će stvarno biti smiješno, naročito ne toliko. Ali, prevarih se! J Knjiga je fenomenalna, totalno zabavna i otkačena, a meni stvarno jedna od najsmješnijih koje sam čitala. Ne moram ni reći da sam ju pročitala u jednom danu. Knjiga koju ćete čitati nasmiješeni, opušteni, bez ikakvog opterećenja i bez previše razmišljanja!

Nisam ljubitelj ljubavnih romana, ali ovu sam htjela pročitati čim sam ju ugledala jer ne vuče na tipičan ljubavni roman, nego više kao savjetnik o izlascima i muško-ženskim odnosima. I stvarno tako i bijaše. Ništa romantično, ali jako zabavno.



Poglavlja se izmjenjuju na način da ćete u jednom čitati Jamiejev blog, dok u drugom čitate Laurin dnevnik i tako do kraja knjige. U principu se priča vrti oko spojeva, traženja srodne duše, seksa, itd. Sve to, ova dva lika opisuju na vrlo smiješan, pomalo sarkastičan način. Lauru je dečko ostavio radi druge i to nakon pet godina veze, a dok se oporavlja od prekida, nastoji ponovno krenuti na spojeve, ali u tome baš i nema sreće. Sve to opisuje svojoj preminuloj majci u dnevniku. Jamie se također suočio s gadnim prekidom nakon što ga je Carla ostavila i otišla sa šefom.



Iz poglavlja u poglavlje čitat ćete u kakvim urnebesno smiješnim situacijama su se ovih dvoje likova našli, dok se, lutajući sa spoja na spoj, napokon i međusobno ne upoznaju. Naravno i to je prošlo prilično turbulento, a hoće li njihova veza zaživjeti, otkrijte sami!

Obično u svakoj knjizi nađem par citata koji su po nečemu posebni ili su barem lijepe riječi, a iz ove knjige bih vam najradije prepisala cijeli tekst koliko je ova knjiga zabavna za čitanje. Apsurdne situacije u kojima se Laura i Jamie nalaze, čudaci s kojima izlaze i još puno toga što ih je snašlo, stvarno je detaljno opisano i ne prođe niti jedna stranica, a da se glasno ne nasmijete. Moja ocjena je 10/10 i s nestrpljenjem čekam novu knjigu ovog autora. 

Primjedbe