Dok niste znali moje ime, Jacqueline Bublitz

Izdavač: Znanje
Moja ocjena: 5/5


Ovu sam knjigu čitala u originalnom izdanju na engleskom jeziku i jedva dočekala prijevod jer sam znala što se skriva unutar korica. Dirljiva i tužna priča o dvije žene, povezane neraskidivnim sponama. Alice je 18-godišnjakinja koja iz malog gradića bježi u New York za novim početkom, a svega trideset dana kasnije postaje najnovija bezimena žrtva silovanja i brutalnog ubojstva, kraseći naslovnice svih novina. Njeno će tijelo pronaći Ruby, mlada žena koja također dolazi u New York u potrazi za srećom. 

Predivno napisana, srcedrapajuća priča o dvije žene koje bježe od pogrešnih muškaraca. Od početka sam se jako povezala s obadvije junakinje i nisam mogla izbaciti iz glave to da će Alice u jednom trenutku biti mrtva, iako je to od početka poznato. Njena smrt je misterij, ali ova priča prvenstveno govori o njenom životu i ne pita tko je ubojica, nego tko je bila Alice. Ne dozvoljava ubojici da postane glavni lik priče, nego napokon daje puno pravo glasa žrtvi. 

Priča govori prvenstveno o nesigurnosti žena u velikom gradu, o muškarcima koji misle da imaju pravo oduzeti nekome život ili igrati se s nečijim osjećajima, o samoći i traženju vlastitog sebe u svijetu prepunom stranaca i na kraju o ljubavi i prijateljstvu koje ponekad nađemo upravo u neznancima. Ovo je vrlo moćna priča u kojoj će se pronaći svaka žena.

Priča me jako emotivno dirnula, a poslije čitanja ove knjige neizbježno je razmišljanje o prolaznosti života i tome koliko nam je smrt ponekad blizu, a da toga nismo svjesni. Bila sam podjednako i tužna i ljuta, želeći ispraviti nepravdu koja je nanesena ovim ženama. Originalna, snažna i emotivna priča koju ću dugo pamtiti i koju od srca preporučam. 

Primjedbe